Wednesday, September 10, 2008

Salam dan Selamat sejahtera.

Disini saya ingin mengumumkan kepada anda,
mengenai S'DETOX.

Produk S'Detox adalah produk terhebat DESQUERA yang membantu mengurangkan rasa ketagihan merokok dan seterusnya dapat membantu untuk berhenti merokok. Anda boleh mendapatkan produk S'DETOX ini dengan menghubungi saya di talian 0172532264( SHAH ).
atau berjumpa saya terus di Kota Kemuning, Shah Alam, Klang, Seluruh Puchong, Seluruh Subang/USJ, Putrajaya...tempahan pukal akan dihantar seluruh Lembah Klang dan Juga Seluruh Malaysia.

Saya juga adalah perokok tegar..diulangi PEROKOK TEGAR...tetapi
selepas menggunakan S'Detox product dari Syarikat Desquera ini ianya sungguh berkesan dan sehingga kini saya terus mengamalkan..hasilnya selepas 4 bulan saya mengamalkan S'Detox ini saya telah pun berhenti menghisap rokok.semasa mengamalkan product ini kadar penurunan menghisap pada diri saya amat ketara..

Bulan pertama saya dapat mengurangkan dari sehari 2 kotak Dunhill (14/20) kepada sekotak(14/20). ia berlarutan sehingga bulan kedua..pada bulan kedua pengurangan dari sehari sekotak (14@20) kepada 2hari sekotak..tetapi rasa merasa payau/tidak sedap ketika menghisap rokok.

Pada bulan ketiga saya dapat melawan ketagihan ini sehingga pengurangan 2minggu sekotak dan pada bulan ke4 saya tidak lagi menghisap rokok.dan Produk S'Detox ini TIDAK MEMPUNYAI KESAN SAMPINGAN!!!!

Sekarang saya terus bersama Syarikat Desquera WorldWide Sdn. bhd menjadi Wakil Pengedar Sah, ini kerana saya ingin membantu PEROKOK dan juga BUKAN PEROKOK di seluruh Malaysia akan kebaikan Produk S'Detox ini.

Kepada yang BUKAN PEROKOK, Produk S'Detox ini juga dapat membantu anda membuang kahak2 di saluran/rongga pernafasan. dan mengembalikan kesegaran anda bernafas secara tidak langsung mengurangkan kadar mulut berbau.

BUKAN PEROKOK anda juga boleh dikatakan sebagai PEROKOK PASIF ini kerana anda bergaul dengan rakan2 PEROKOK. kajian mendapati BUKAN PEROKOK lebih awal/cepat
dijangkiti kerosakan paru-paru kerana anda menghidu asap rokok serta nikotin ketika bergaul dengan rakan PEROKOK TEGAR,

Debu-debu dan juga habuk memainkan peranan penting, kerana pemanasan global turut meningkatkan jumlah kepaduan debu-debu dan habuk secara tidak langsung anda menhidu masuk kedalam paru-paru dan berisiko menyumbatkan saluran dan rongga pernafasan anda.

Jadi saya berharap anda bersungguh melawan ketagihan merokok ini dan juga berniat agar cekal/sabar ketika melawan ketagihan merokok dan menjaga kesihatan yang dianugerahkan Allah S.W.T. insyaallah...


SAYA SUDAH MENCUBA DAN BERJAYA!!!!!
ANDA BILA LAGI!!


Hubungi di talian
0172532264( SHAH )


Sekian
shahdesquera.

No comments: